Algemene Voorwaarden Service Techniek Schutte B.V.
Lees onderstaande informatie goed voorafgaand aan het servicebezoek
Uw gegevens worden met de grootst mogelijke nauwkeurigheid verwerkt. Wij verzoeken u
om de gegevens in de bevestigingsmail nogmaals goed te controleren en bij onjuistheden
contact met ons op te nemen.
Het correcte typenummer van het apparaat is hierin belangrijk. Bij een verkeerd vermeld
typenummer zal de monteur het service bezoek mogelijk niet uit kunnen voeren, omdat hij
dan niet het juiste materiaal ter plaatse ter beschikking heeft.
Om het uzelf en de monteur
makkelijk te maken verzoeken wij u de gebruiksaanwijzing bij de hand te houden. Hierop
staat namelijk het serienummer van het apparaat.
Let op : controleer altijd het typenummer op het apparaat zelf, en niet middels het aankoopbewijs.
Uit ervaring weten wij dat deze niet altijd met elkaar overeenkomen.
Het service bezoek
De monteur zal zich indien gewenst bij binnenkomst legitimeren. Monteurs mogen uitsluitend onder toezicht van een meerderjarige de woning betreden.Om aanspraak te kunnen maken op garantie dient voorafgaand aan de reparatie het originele aankoopbewijs, voorzien van aankoopdatum, aan de monteur getoond te worden. Om de service goed uit te kunnen voeren, dienen alle delen van het apparaat bereikbaar te zijn voor de monteur. Handelingen die plaatsvinden om delen van het apparaat bereikbaar te maken, geschieden uitsluitend in overleg en op uw eigen risico. Twijfelt u aan de bereikbaarheid van uw apparaat, neem dan contact met ons op voor advies. De monteur is opgeleid om storingen te verhelpen. Hij verricht geen handelingen die niet direct met de technische staat van het apparaat te maken hebben, zoals stucwerkzaamheden of het hanteren van een kitspuit. Het uitbouwen van een fornuis hoort hier ook bij. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan een ingekit fornuis en of gemonteerde ombouw aan het desbetreffende apparaat. Zorgt u er aub voor dat de monteur overal bij kan voor de diagnose en reparatie.
Bestelling onderdelen / materialen voor de reparatie
De levertijd van een onderdeel is doorgaans 10 dagen maar kan nooit worden gegarandeerd, omdat wij afhankelijk zijn van de fabrikant voor de levering van deze onderdelen.Klachten over de levertijd worden derhalve niet in behandeling genomen, tenzij Service Techniek Schutte B.V. hierin aantoonbaar tekortgeschoten is.
Aansprakelijkheid
Service Techniek Schutte B.V. is aansprakelijk voor schade aan het product, indien deze is veroorzaakt door de monteur tijdens de reparatie afspraak.Service Techniek Schutte B.V. is echter niet aansprakelijk voor enige schade als gevolg van een omstandigheid die niet te rekenen is aan zijn schuld, noch krachtens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt. Service Techniek Schutte B.V. is in geen geval aansprakelijk voor gevolgschade.
Alhoewel onze monteurs met de grootste vakkundigheid service aan uw apparatuur verlenen, kan er altijd wat gebeuren. Een ongeluk zit in een klein hoekje. U moet hierbij denken aan krassen, vlekken, strepen of anderzijds beschadigingen aan directe omgeving van het te repareren apparaat. Bijvoorbeeld de vloer, kastjes ernaast, aanrechtblad etc. Een vrijstaand apparaat, waar de monteur overal bij kan, maakt het voor de monteur makkelijker en heeft nauwelijks kans op dit soort schades. In geval van al aanwezige schades op of vlakbij het te repareren apparaat, zal de monteur duidelijke fotos maken en u erop wijzen dat dit al aanwezig is alvorens de diagnose/reparatie begint.
Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u ons bereiken op onderstaand emailadres. In alle gevallen is de aansprakelijkheid van Service Techniek Schutte B.V. beperkt tot een bedrag van maximaal € 500,- . exclusief B.T.W.
Garantie
Wij verlenen de wettelijke drie maanden garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.Uitgesloten gebruikersfouten en of aansluitfouten.
Niet thuis
Indien u, zonder kennisgeving vooraf, niet thuis bent op het afgesproken tijdstip en de monteur staat voor een gesloten deur, zullen er voorrijkosten in rekening gebracht worden.
Gebruikers, Montage- en installatiefouten
Bij foutieve montage of installatie vervalt de aanspraak op onze garantievoorwaarden. Wij raden u aan om contact op te nemen met de verantwoordelijke voor de montage of installatie van het apparaat. Als de monteur dit ter plaatse constateert, worden de gebruikelijke monteurskosten berekend.Voor meer informatie over deze kosten kijkt u onder het kopje “tarieven”.
Servicedesk: | E-mail: info@stschutte.nl